loading...
♥_♥ سون پاتوق بروز ترین سایت تفریحی در ایران♥_♥
آخرین ارسال های انجمن
seven-patogh بازدید : 34 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دختر است دیگر
.
.
.
.
.
.
.
با زبان و سیاست به خواسته اش میرسد.
پسر است دیگر
.
.
.
.
.
.
.
زبان و سیاست که هیچ با زور بازو هم نمیتواند به خواسته اش برسد.

-------------------------------------------------------------------

غضنفر میره هتل....
صبح روز اول میره توی رستوران هتل که صبحانه بخوره ، میبینه رو تابلو نوشته : از ساعت 7 الی10 صبحانه ، 11 الی16 نهار و 17 الی 24 شام !!!!!!!!!!!!!
غضنفر پیش خودش میگه : پس من کی وقت میکنم برم شهرو ببینم!!!!!

----------------------------------------------------------------------

بابا لامصبا همین دیروز سبد کالا رو گرفتم
.
.
.
.
واکنش پدرم بعد از دیدن یخچال خالی

------------------------------------------------------------------------------------------

امروز همسایمون داشت ازهمه حلالیت میگرفت
گفتم بسلامتی مکه تشریف میبرید ؟
گفت : نه بابا دارم میرم صف وایسم سبد کالامو بگیرم!

-------------------------------------------------------------------------

آب استخر ویلامون طوری یخ زده که میتونم با پرادوی خودم (دقت کنید مال خودم) برم روی یخش وایسم و دو ساعت با آیفونم( 5s) صحبت کنم.
چیه؟؟؟ خو آرزو که بر جوانان عیب نیست

------------------------------------------------------------------------------

بر بالای برجه میلاد ایسته كرده بودم یكدفه یادت افتادم گفتم یك اس ام اس برایت ویل كنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی كامیل به سر میبری؟ هو !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 4,126
  • بازدید کلی : 24,692